secoz Günaydın kızlar bugün sabah uyandım belimde ve bacaklarımda adet sancısı gibi sancı var ve geçmiyor neden olabilir? Erken doğum falan olmaz demi 🙄
bebegimvebennn secoz bende de var aynı durum geceden beri korkumdan yatamadım hareketleri nasıl bebisin
Kirpapatyasi secoz vücudun normal adet döngüsü dönemlerinde böyle adet belirtileri olur hamileyken . Korkmayın.
Adile2727 secoz benimde bir haftadır sol tarafım bacağım kasık bel baya kötü ağrıyor sol tarafıma yatmakta bile zorlanıyorum 27 haftalık hamileyim
B-Y94 Adile2727 bebel doğum yoluna hazırlanıyor bence. Eğer çok şiddetli ağrırsa görün ihmal etme canım
secoz Adile2727 ben sırt üstü yatıyorum başka türkü rahat edemiyorum bebekte bende sertleşiyor ne tarafa yatsam
Adile2727 B-Y94 cuma günü kontrolüm var bakalım gidince söylüycem doktoruma ama bazılarıda bebeğin yelidir diyor bilemiyorum artık bu aralar iyice artmaya başladı 🤷♀️
B-Y94 Adile2727 bence doğum yoluna hazırlanıyor belinde çekme ayağında cekme kasıklarında çekme bile olabilir kuzum