Merhaba hanımlar ben 26 haftalık hamileyim dün doktor kontrolüm vardı doktorum idrar tahlili istedi ve sonucu bugün çıktı .enfeksiyon çıkmış monurol saşe yazdığını kullanmam gerektiğini söyledi .internetten baktım nasıl bir ilaç diye gebelikte kullanılmaması gerekir yazıyo kafam karıştı açıkcası .daha önce enfeksiyondan dolayı bu ilacı kullanınız varmı .