Plnyvz ozelemi gidiyosunuz? Ben ozele gidiyorum doktorum bana birakti karari. Bazi ozeller de doktorlar normal dogum yanlisi olabiliyo ama benim doktorum kendiside sezaryen olmus. Her iki dogumun eksisini artisini bana anlatmisti en basta ona gore karsr vermemi istemisti. Benim icin normal dogumun eksisi daha fazla. Tabii ki herseyin dogali daha iyidir ama normal dogumda ilerde olusabilecek problemlerden dolayi, bebek icin riskli olmasi vs sezaryen in artilari daha agir basti acikcasi benim icin ve esimde destekledi 🤭 seni boyle gormeye dayanamiyorum normal dogum asla dedi 😅 ve hic dogum yapmamis gibi oluyorsun sonucta 😇