Arkadaşlar merhaba kendi doktoruma girmek istedim ve anca bu sabaha sıra bulabildim beta hcg 180 çıktı. Hemen oksapar iğneye başladık ❤️ 180 az gibi sizce normal mii sizler öğrendiğinizde kaçtı
İnşallah bu sefer sağlıkla kucağıma alırım , dualarınızı bekliyorum 🙏🏻🥰