Günaydın kızlar bugün doktordan geldim bebeğim 25+2 kızım olacak Allah’ın izni ile kilosuna 750 gram dedi bende normal mi gelişimi nasıl diye sorduğumda eveledi geveledi sinir oldum sizin bu haftada bebeklerinizin gelişimi nasıldı ? İlk gebeliğim tecrübesizim bilmiyorum yardımcı olur musunuz 🙏🙏