Cerican
Arkadaşlar 7. Haftada yani dün doktora gittim ve rahimde kist var dedi. Sebebini sorduğumda gebelikte olur dedi aranızda bu durumu yaşayan var mı geçiyor mu gebelik sürecinde ? Hafif hafif ağrım oluyor kist sebeplimi sormayı unuttum doktora açıkçası.