annesi_ Canım benim kızım oluyor ben gebeliğin her seyini yaşadım. Yok ye tatlıyı çıkar hakkıyı ye ekşiyi dogur ayşeyi falan hikaye. Benim ilk 4 ay bulantılarım koku hassasiyetim sigara kokusu, sucuk, sosis, sogan vs kokusu duyduğumda aglıyordum. Baş ağrım çok vardı çok uyuyordum ve çok yorgundum. Sonra ikinci trimesterle birlikte iştah geliyor o ilk aylar hiç bi sey yiyemediğimiz icin kendimizi durduramıyoruz. Ben erikte aşerdim tulumbada. Yanı o boş söylentilere inanma .. Allah saglıķlı bebeklerimizi bize kavustursun inşallah.