zeynep5627 hareketlerini aşağıda mı hissediyorsunuz peki ters olduğu için kasıklara yakın? Benim en son gittiğimde duruşu tersti. Hep tersti daha doğrusu hiç dönmedi. En başından beri hareketkerini aşağıda hissediyorum. Haftaya kontrolüm var, sanırım hala ters🙄 30 haftanın içindeyiz bu arada bizde. Doktorum 34 e kadar döner desede kimi doktorlar 27 28e nasıl girdiyse genelde öyle tamamlıyolar diyolar..