Ddrykp amin 🤲🏻 Orası öyle tabi. Benim bundan önceki gebeliğimde 11. Haftada erkek demişti doktorum 17. Haftada kız dedi 22 haftada düşük yaptım doğduğunda öğrendim ki erkekmiş rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin herşeyden önce sağlık bir kızım bir oğlum topraktalar. Şimdi yine gebeyim öyle merakımdan heyecanımdan işte