Selam kızlar. Daha önceleri kansızlık için bir müddet Arı Sütü kullanıp faydasını görmüştüm. Suan 10 haftalık Hamileyim. Hamilelik sürecinde de kullanmak istiyorum. Hamileyken Arı Sütü yada polen kullananınız oldu mu? Bebeğin gelişimine faydası var mı bilginiz var mı?