Bebeanne gebeligimin 7. Haftasında normal covit oldum, çok ağır geçmedi ama hala koku duyum yok, 4 ay geçti, dün doktorumla konuşarak biontec aşımın ilk.dozunu oldum, 27. Haftamdayım.. delta çok sknti, her an.her yerden bulaşabiliyor bu hastalık, ölümler arttı. Bende oldum asimi.. ağrı sızı ateş hiç yan etki olmadi, ki olsa bile sorun değil. Hastalığı aşısiz geçirmek çok zor