Asyaesra Merhaba sevgili anneler . Ben 29 haftalık gebeyim ve vakalardan oldukca korkuyorum. Aşı vurulmayı istiyorum ama doktorum müsade etmedi . Aşı vurulan anneler var mı ? Bu konuda ne düsünüyorsun ?
Elikra Ben de yarın 18 haftalık oluyorum ama hala aşı olmadım aile hekimiyle konuştuk geçen hafta sağlıkçı olarak değil normal bi vatandaş olarak söylüyorum ben gebe olsam yaptırmazdım dedi bilemiyorum yani gidişata göre bakacaz artık