fatma1941 Eryaman Hastanesi’nde doğum yapan var mı acaba nida hanımda karar kıldık bu hastane evimize yakın olduğu için
Buray0613 Merhabalar, bende nida hanıma gidiyorum. Eltimin tavsiyesiyle başladım 2 çocuğunda da nida hocaya gitmişti ve çok mennun kalmıştı. Ben daha hamileliğim başındayım yeni başladım sayılır :)