Aşı postları siliniyor kızlar, nedendir anlamıyorum. Saygı çerçevesinde görüşlerimizi paylaşamicak mıyız ya
ben de kızım için olmaya karar verdim, anne aşılı olursa bebek antikorlu doğuyormuş. Delta variantı yenidoğanları da hasta edebiliyormuş, doğumdan sonra onu koruması için olmaya karar verdim. İlla ki yakın akrabalar gelicek, okula, işe kalabalığa girip çıkan çok var o yüzden bebek için olmaya karar verdim