duygu_ozgenc 9+6 hamileyim 24 yasindayim disimin agrisindan duramiyorum yutkunamiyorum hamilelikte cikartan oldumu bu surec nasil gecicek gece hic uyuyamadim agridan ceneme kadar vuruyo damagim sisti konusamiyorum bile
Ruveydahifa duygu_ozgenc bende de olmuştu 20 lik diş ağrısı patrol vermişlerdi geçmişti onun dışında karanfil basmıştım dişime hemen geçirmişti ağrısını aldırmadım ben dişimi
Dilekcnkn duygu_ozgenc Canım doktorunla konuş eğer izin verirse çektirirsin 20′lik diş zordur mecbur çekilcek o diş allah yardımcın olsun
honeyland duygu_ozgenc Allah yardımcımız olsun bende dün sabahtan beri agrı cekiyorum tuzlu su yapıyorum dakika başı biraz uyuşturuyor sonra birdaha agrıyor ne yapacağım bilmiyorum 🥲
Mehparesultan duygu_ozgenc canım iltihap kapmıştır o doktoruna şöyle uygun görürse antibiotik kullanırsın ben dayanamayıp aldırdım 2 kutu da antibiotik kullandım şükür birsey olmadi
duygu_ozgenc Ruveydahifa parol mu vermislerdi bogazima kadar vuruyor sanki bogazim enfeksiyon kapmis gibi
duygu_ozgenc Dilekcnkn gercekten cok zor bir dayanamdim bogazima kadar vuruyor daha cikmadi agriai cok sisti
Dilekcnkn duygu_ozgenc Valla zor bilmez miyim ben o ağrıyı insanın canı gidiyor valla yani şu an haftan küçük bir sorun olcağını sanmam benim doktorum işlem yapılması gereken bir durum varsa gidebilirsin demişti haftam küçükken gitmedim gitmedim geldim 34 haftaya başladı boş olan dişim sende Doktoruna sor git bence doğumdan sonra daha fena ağrıyor
duygu_ozgenc Dilekcnkn gercekten cok zor canim cekiliyo sanki doktora 1 ay sonra gidicem sorarim ona gore giderim tabi o zamana dayanabilirsem neden simdi cikarki yaa gercekten cok zor
duygu_ozgenc honeyland bende gunduzden vardi aksam basladi birsey yapmadim gece dayanamayip 1 tane parol ictim biraz oyle uyuyabildim tuzlu suyu da deneyecegim Allah sizinde yardimciniz olsun bogazda yutkunma da bir sorun varmi acaba ben sanki enfeksiyon olmus gibi yutkunamiyorum
Dilekcnkn duygu_ozgenc Valla diş öyle kötü birşey ki her yaşta da çıkar amansız bir günde de çıkar allah yardımcın olsun aklına getirmemeye çalış canım
honeyland duygu_ozgenc yok canım bogazda agrım benim agrı diş diş etinde zaten çürüktü kökü kalmıştı geçmiyor agrısı maf etti beni
duygu_ozgenc Polikinlige gittim antibyotik verdiler enfeksiyon varmis 6 7 aylikken dayanamazsan cekelim dedi yoksa dogumdan sonra cekelim dedi honeyland Dilekcnkn @Mehparesultan
honeyland duygu_ozgenc ay bende mi gitsem başladın mı kullanmaya ilacı faydası oldu mu birde açık mı poliklinikler
duygu_ozgenc honeyland basladim ama daha fayda etmedi git istersen canim polikinlikler acik gargara verdiler bird3 duramiyorum halen cok agriyo
Mom3834 duygu_ozgenc geçmiş olsun. Herkes yine bir telden bir şeyler söylemiş yok karanfil yok iltihap antibiyotik.. Çekilip çekilmeyeceğine ağzınızda fonksiyonlu olarak dişi kullanabilmenize ve diğer dişlerin sağlığını etkileme durumuna göre diş hekiminiz muayene sonrası karar verecektir. Şuan parol kullanın. Başka bir şey yapmayın.. boğaza kulakları ağrısının vurması çok normal. Diş hekimine muayene gidin.
duygu_ozgenc Mom3834 muayene gittim iltihab varmis antibyotik verdi 6 7 ayinda dayanamazsan cekeriz dedi dayanabilirsen dogumdan sonra cekelim dedi tesekkur ederim