B-Y94 Beyzoss45 canım benim erken gebelik. Bende sabırzıca bekledim ama adetine son 2 3 gün yapsan daha iyi çünkü erken gebelik testinde 2 çizgi daha silik çıkıyor az bekle sonra yap göndrr ben hemen snaa cevabını verirm benm oldu 😂🤭😘
Mom872 Ben eeken gebelik testini 1 gün sonra yaptım ama silik çizgi çıkmıştı, bu daha çok döllenme zamanıyla alakalı
B-Y94 Mom872 aynen erlen gebelik geç dölleneme de olduğu için silik çıkar ama gebelik var birde çok erken olduğu için silik çıkar yine gebelik var benim öyle oldu 😊🤭
Mom872 B-Y94 benimde adetim gecikince bide silik çıkınca acaba demiştim ertesi gün kan vermiştim 68 çıkmıştı betam, 7 gun önce yapsaydım erken gebelik testinde değil kanda bile çıkmazdı, en iyisi her zaman biraz beklemek.
B-Y94 Mom872 aynen çok zor beklemek merkanediyorsun ama sabır etcen mecbur adetin son 1 2 günğnde çıkıyor ama benim adetime 1 gün vardı pozetiftim 2 test de aynı çıktı heöen kan verdim 105 çıkmıştı canım