Merhaba sevgili anne adaylarım 👋herkese günaydınlar …Dün sabah 07.00de ameliyata alındım ve yarım saat sonra bebeğimle buluştuk.İlk bebeğim ☺️Lavinya adını koyduk.Sezeryan Doğumu düşünen annelere yardımcı olmak İçin paylaşmak istedim.
Normal Doğumdan korkanlardan olduğum İçin böyle bir yola başvurduk.Belden iğne o kadar da abartılacak bir durum değil öncelikle , korkmayın.o iğne yapıldıktan sonra uzatılıyorlar sizi ve belden uyuşma hemen başlıyor 5 dakika sonra bebeğimi gördüm ☺️O an gözlerinizin dolmaması mümkün değil. Uyuşukluk ben de yaklaşık 3 saat sonra geçti ameliyattan 5 saat sonra da ilk yürüyüşü yaptık.Ağrı biraz oluyor ancak adet sancısı gibiydi benim yani dayanılmayacak bir ağrı değildi.zaTen gün içinde size yapılan ağrı kesiciler çok faydalı oluyor.Daha rahat kalkabiliyoruz , yürümekte çok sorun olmuyor.Bebeğimi de emziriyorum sütüm pek gelmiyor şu anda ancak emdikçe gelir dediler. Şu an hastanede ikinci günüm taburcu olmak İçin doktorumuzu bekliyoruz 🙏☺️Umarım faydalı bir yazı olmuştur , Bebek bekleyen tüm annelere hayırlı doğumlar diliyorum 👶😍☀️