Bende şeker yüklemesi yapmadım cihazla kontrol ediyorum, yüksek olduğunu görmek için illa şeker yüklemesi şart değil aslında 1 saat tokluk şekerim 166 çıktı, bi de şeker yüklemesi yapılsa iyice dengem şaşırdı eminim, açlıkta 100 çıktı, şimdi yürüyüş ve diyetle desteklenecek inşallah geçer inşallah bebeğe bir şey olmasn da, insan kendinden değil de bebeğe bir şey olur diye korkuyor bende 28+1 haftalık hamileyim