B-Y94 çook teşekkürler ilk oğlumda zaten bu kadar yorulmuyordum yatıyordum dana gibi pişman oluyordum hatta bir işe yaramıyorun evde diye ama bu kez 15 kilo 23 aylık bi bebis olunca evde kacinilmaz oluyor yorgunluk.
Sen de daha çok başındaymışsın neden düşük tehlikesi var dediler bu kadar erkenden ki?
Allah tamamına erdirsin vaktinde saglikla alalım kucaklara her şey minikler için💞
Ben ilk oğlum 1 buçuk aylıkken safra kesesi ameliyatı geçirdim. Pankreatit oldum 15 gun kadar hastanede yattım çok zor bir zamandı minicik bebisimden ayrı kaldım gündüz getirip akşam götürüyorlardi eve. Geceleri sütümü sağıp duruyordum kesilmesin mastit de olmayayım diye. Yine hastanede ondan ayrı yatınca çok moralim bozuldu ne kadar kalacağımı da bilmiyordum. Ama yanına gideceğim yerimden kalkmasam da yanında olacağım çok şükür 🙏