Hacer8601 Arkadaşlar kusura bakmayın tam anlatmam lazım ki içim rahatlasin.sari sümüksü yapışkan fındık büyüklüğünde bi şey geldi.kan varmış gibi ama iyice bakınca yok renginde andırıyor ama.belimde ve bacaklarimda adet sancısı gibi bi sancı da oldu.klimada yattım acaba üşüttüğüm için midir bu gelen şey.normalde iltihap kuru gelir bende böyle yapışkan gelmezdi.
Hacer8601 ElifKarata baktım canım benziyor.hemoroid olmuştum.zeytinyağı sürdüm.bir de catlak kremi bittigi için karnima da z.yağı sürmüştüm.acaba klimada yatinca usuttum ondan mı yağ vücudumu ısıtınca oldu diye düşündüm
Gamzemerve Doktorunuza danışın bendede aynısı oldu eğer 35 haftalik falansanız genelde herkezde oluyo bnde tels ettim gittim ebe boşu boşuna kurcaladı beni 😁😁😂😍