Cansueda bende neler yaptım hiçbir şekilde gecemdi dediğim gibi bir haftadır ishalim bende artık yatırdılar beni de çünkü sancım falan çıkmaya başladı başka benimde sadece tuvaletim gelir gibiydi kesinlikle serum yiyin bağırsak enfeksiyonu olmuşsunuzdur çünkü aynılarını yaşadım şuan hastanedeyim gecikmeden gidin belki sizde öyle değildir ama ne ölüme olmaz siz Kesinlikle gidip tahlilleri izi yaptırın