Kızlar bebegim iki gündür anne karnında kıpırdamıyor 25 + 6 günlük haftalıgız hafif arada bi karnıma baskı uyguluyor ama tekme atması haraketleri cok az pek yok kanamam felan da yok sadece arada belime ağrı giriyor bu haftada hareket azalması normal mi gecen şeker yükleme testi de yaptırdım sonucunu öğrendim normal dedi doktorla hemşire pazartesi kontrolum var sizce bekliyimi yoksa hemen gideyimi acile hastaneye haftasonu oldugu icin aciller pek ilgilenmiyor ama aklımda kaldı hareket etmiyor önceden cok haraketliydi geceleri bile hep kıpırdardı uyutmazdı beni şimdi niye böyle oldu ki 😒