Esraaer 4. haftada olmuştu o zaman bana tek kullanımlık monurol diye bi ilaç vermişti bi de bol bol dinlen ve su iç demişti bi haftada falan iyileştim. 17 haftada tekrarladı, 1000 mg antibiyotik verdi. Yine aynı şekilde bol bol su (en az 3lt) ve dinlen dedi şu an yine iyiyim çok şükür bebeğimde de bi problem yok kıpır kıpır içeride. Ben ilaçtan korktuğumdan daha çok enfeksiyondan korkuyorum çünkü ilk olduğu zaman gittiğimde doktor bana enfeksiyon ilk üç ay düşüğe son üç ay erken doğuma sebep olur demişti. Zaten hamilelikte kullanılabilir ilaçlar veriyolar