Arkadaşlar 25+6 oldum bebeğin hareketleri hala düzenli değil çok nadir hissediyorum.ultrasonda bir skinti çıkmıyor ama her hafta bir umut bekliyorum.Buralarda okuyorum 19 .haftada bile net hisseden arkadaşlar varmış benim neden böyle oluyorki normalmi acaba.doktorum amniyon sıvımın fazla olmamasına ve miyomların plesentayı baskılamasına bağlıyor ama bu benim içimi rahatlatmiyor 😔