Oglununannesi merhaba benim doktorumda medipol mega da Prof Dr Murat Api. Bende orda Doğum yapmayı düşünüyorum sordum bu nedenle. Odalar konusunda tamamen şans eseri oluyor eğer ek para verip suit oda tutmazsan. O esnada doluluk oranına göre büyük oda da olabilirmiş küçük oda da. Normal Doğum 1 sezeryan 2 gün yatış veriyorlarmış. Eğer normal Doğum yapılacaksa sancın mesai saatleri dışında gelirse nöbetçi doktor Doğuma giriyormuş yada kendi doktorun gelmeyi kabul ederse 1000 tl fark ödeyip çağırıyormuşsun. Hastane yönetimi kararıyla Doğuma kesinlikle eş vs. giremiyormuş. Ben eşimin girmesini istiyorum bu benim için negatif bir durum oldu. Birde benim doktorum Prof ve hastanenin en yüksek ücretli doktoruymuş Doğuma normale 8500 sezeryana 9500 tl dediler. O yüzden bir doktorum daha var Bahçelievler Medicana da şimdi orayı araştırıcam. Umarım yardımcı olmuşumdur.