Yaprakdokumusever Doğumumu saadet hanımda yapmıştım 1 hafta sonrada kontrole gitmiştim. 3 ay oldu bidaha gitmeyeli henüz adet olmadım doktora gitmeli miyim? Gidersem bu sefer esra hanımı düşünüyorum memnun kalan var mı?
Deleted5544 Yaprakdokumusever esra hanım iyi bir doktor ama ilk 1 yıl düzensizlik ve adet olmamak normal