Gerçekten çıldırıcam aylar sonra şükür randevu buldum dedim hayatta erkek doktora gitmem diyordum erkek olduğu halde tam randevu alıcaktım Bi baktım o anda başkası almış olmadı yani MHRS uygulamasındamı yatıp kalkıyor bu millet hastane dibimde ama bir türlü gidemedim randevu yok çıldırıcam ikili tarama testini yaptırmam gerekiyor ama dibimde güzelim hastane varken niye başka devlet hastanesi ne gideyüm ki öff bu akşam tek derdim bu oldu resmen