Eebruum Hamilelik düşündüğümüz ayda başladım mayıs ayında basladim ve aynı ayda mayıs ayında hamile kaldım ogrendigimde hamileligimi 4 haftaliktim haziranda öğrendik ve 6 haftalık olunca doktordan randevu aldık 5 mg kullanıyordum 0.4 mg düşürdü bebek için ideal olan miktar da buydu bunu Ayşe Öner(hemsire) Dk.Banu Ciftci(doktor) kitaplarında da okumuştum, 11.haftama kadar 0.4 mg kullandım ve sonrasında omega ya geçtim 10.haftadan sonra omurga yapısı tamamlanıyor sonrasında omegalara baslatilabiliuor ama bazi hamilelikler de bu 3 veya 4.ayda da baslayabilir, omegada icinde tum vitaminler ve folik asit var dogum yapana kadar kullanmaya devam edicem, D vitamini ile birlikte kullanıyorum 14+4gunluk hamileyim kız annesi olacağım 🐣