Kızlar 27 haftalık hamileyim serkajlı ve riskli gebeyim sürekli yatıyorum hiç bir yere çıktığım yok annem bakıyo bana ama ev haklı hiç dikkat etmiyo kalkamamışım için evime gidemiyorum korkumdan mı vantilatör sürekli açıktı ondan mı bilmiyorum boğazım batıyo ve kuru kızarmış da daha önce kovit geçirdim aşıları olmadım haftam ileri diye doğumdan sonra olurum dedim nasipse ama çok korkuyorum bu illa kovit belirtisi değildir dimi