Tugba603447 anladım. Çocuğun baskısı olabilir. Ama ben size sanciyo tarif edeyim siz kiyaslayin. Sancı sırasında karın taş gibi kendini topluyor ve kasiklara baski yapiyor. Bir sure oyle kaliyor ve o baski hissi geciyor. Sonra belirli saniye aralıklarla ayni şekilde sertlesiyor kasiga baskı yapip rahatliyor. Ben dogum yapacagim gun telefonla saniye tuttum hep 5 saniye ye dusene kadar hastaneye gitmedim evde durdum. 11 saniye oldugu siralar hep telefondan kontrol ettim suresini ve sıklığını. Sonra 7 ye dusunce de aynı şekilde. Deftere yazdim her seferinde. Bu şekilde emin oldum.