Yavrum_herseyim Emeltt 15 haftaligim bu 2.gebeligim ilkinde de büyükşehir Hastanesi’nde Hacer yavsana gittim bundada gidiyorum çok memnunum çok seviyorum .
ay-se Emeltt 29 haftalığım akademiye gidiyorum alanur güvene salı kontrolüm var ilk gün gibi heyecanlıyım 😬😬
Emeltt Yavrum_herseyim 180 dı 200 oldu 4000 dı ıkı ay once zam gelıcektı ama en fzla 4500 dur sezeryan
Esra3890 17 haftaligiz Farabi hastanesi refika hanıma gidiyorum bende çok memnunum farabiye giden varmı başka doğum fiyatlarıyla ilgili bilgisi olan