Emeltt bugun gırdım nst bır sıkıntı yok 2.500 kılo dedı valla bende mıde bulantısı eklem agrısı kasık agrısı bel agrısı kengi olayını hıc sorma asırı kotuyum sag kalcamda var hat safhada artık bnd gıttım böle tatile 😂😂ama ben soguk sudan pencere acmaktan üşüttüm yanı her yerım agrıo acıyor bıde hıc oturamıorum yanı nıye bılmıorum işimde olsa ıkı saattese yapsam oturamıorum dınlenmem lazım aslında