ingene Acayip bişe cıktı anlayamadım gölge gibi https://resimyukle.io/r/vDxwKzknjt markası freely yzıyo hiç gördünüzmü böyle renksiz çizgi gördüm gibi ama çatlamanın 11.günü fotoda cıkmamış olablr ama çekmeye çalıstım anca bu kadar oldu
Mavi34 ingene çok belirsiz bir çizgi var gibi ama emin olamadım. Isterseniz 2 gün bekleyip yine yapın daha belirginlesir
ingene Gul-42 yaptıktan sonra bekledim kurumasını ve çektim dakika olarak bilmiyorm maksimum 4 heralde
emrbalayse ingene var bence. Beklemiş idrar değilse ve testin varsa sabah yap. Ama çıkarsa sevinme çıkmazsa üzülme. 2 gün sonra tekrarla derim ben
denizz1009 Fotoğrafta çizgi göremedim ben ama sabah ilk idrarla yaparsanız eğer varsa biraz daha net sonuç alırsınız
58ee ingene ingene olabilir de olmaya bilir de benım 13 günde belliydi çizgi herkez de aynı olmaz tabiki bence 2 gün sonra tekrarla 2 beklemezsen acile git kan ver
fatmacos ingene en iyisi bebe time adete 2 3 gün kala bile kesin gösteriyo ben Bi önceki hamileliğimi 2 gün kala öğrendim gerçi kimyasal oldu ama olsun değer de çok düşüktü Bi öncekini de onunla öğrendim bunu da ve yine adetten önce öğrendim 😅
ingene Ilkayy olsaydı pembemsi çizgi cıkması gerekirdi diye düşünüyorum ,yok herhalde yinede denerim sabah
fatmacos ingene be kardeşim hep o test ten aldım net ti hatta başka marka aldım 10 gün geçmişti o silik çizgi çıktı bebe time da ii yoktu
MerveNur- ingene ben de bu testle öğrenmiştim 2 kere yaptım doğru çıktı güvenebilirsin bence sonucuna. ama çok belirsiz gözüküyor bir iki gün sabredip tekrar dene derim😊 Allah gönlüne göre versin 🌸