Mallesef bendede rahim ağzı kısalığı vardı ama benim doktorum hem özelde hem devletde her iki doktorumda rahim ağzı kısalığında olusabilecek komplikasyondan sonra atıyoruz dediler yani diğer hamileliklerin başlangıcında dedi yada düşükle sonuçlandıktan sonra hamilelik düşündüğündeymiş