GulcanDongel Hayırlı geceler bayanlar.. Üç gündür idrara baski hissediyorum normal bi durum mu, sürekli olmuyo ara ara oluyo. Bu arada 30+2 haftalığım.
ballisiyavrum GulcanDongel bende sürekli olan bi durum bu.her kontrole gittiğimdede ayakları assagıda diyor doktor ondan olurmuş daha çok.idrarımı yapıp klozetten kalkarken bile sanki yine idrarım gelmiş gibi hissediyorum
GulcanDongel Mervegnes umarim ondandır, serklaj oldum 36 gün önce, dikişlerin patlamasindan endişe ediyorum açıkçası, pazartesi gidicem ama içim içimi yiyo.
GulcanDongel Tulaytemurxx gittim bugün idrar ve dikiş yerinde baskı varmış nstye bağladılar şükür sancı çıkmadı eve geldim sürekli yatmam gerekiyormuş yatmadigim için baskı oluşmuş. Şimdilik hersey yolunda elhamdülillah.
GulcanDongel ballisiyavrum aynen bende öyleyim ağrı giriyor arada idrar yaparken 😏 yattığım zaman da sızlıyo idrar yerim