Tugce_90 Merhaba arkadaşlar 2.gebeliğim ama ilki 8yıl önce olmuştum hatırlamyrm 23haftalıgm bacaklarim kilo mu aldi şişlik mi çözmüş değilim morelim bozuldu tontiş mi olmş diye şişlikmi acaba doğumdan sonra geçermi
Nesossssss Tugce_90 eğer ödemse parmağınızla bastırdığınızda iz kalır yada çorap giydiğinizde lastik derin iz bırakır. Ayaklarınızı uzatarak oturun bide mutlaka doktorunuza danışın👍