DEFNE27 Bende o haftalarda gittim bana da az dedi doktorum yanı 200gram civarı azdı o günden sonra çok yemek değil ama öğün sayını artır bence 2-3saatte bir kesin bir seyler ye yzun aclık süren olmasın bana semizotunu dedi doktorum ve ben ekstra meyve cok yedim zorladım bile kendimi öyle aldı bebeğim kilo bu şekilde yapabilirsin ☺️ Skıntı yapma sonraya doğru alıyor bebek kilo gerçekten ☺️