Zeyzeyu19 kramp mı ağrı mı? İğne batması gibi, uyuşma gibi oluyorsa ağırlığınız arttığı ve bebek biyerler baskı yaptığı için oluyordur. Ama zorlamayın dinlenin çünkü zorlayınca daha kötü oluyor. Sıcak su torbası koyabilirisiniz belinize kalçanıza doğru. Ama kramp gibiyse o da yorgunluktan, yeterince su almamaktan oluyor. Bir de magneZyum takviye veriyorlar kramp için. Onda da aşırı yorulmak kramp girmesini arttırıyor.