Kızlar 6 haftalık hamileyim iki gündür inanilmaz şişkin bir durumdayim gaz yüzünden. Hiç rahat değilim. İkinci hamileligim ve ilkinde hiç böyle olmamıştım. Bir de iki gündür Femibion kullanmaya başladım. Emin olamıyorum ondan dolayı mi? Ya da bu dönemde gaz problemi yaşayan oldu mu?