yaseminrmzn ben senin yerinde olsam normal doğum konusunda ısrarcı olmam evet normal doğum istiyor olabilirsin ama doktorlarında bir bildiği var çatı dar olunca maalesef ki doğum gerçekten çok zor oluyor muhtemelen ya dikişiniz çok olacak yada son dk sezeryana dönecek tabiki bu söylediklerimin dışında güzel bi normal doğumda olabilir ama birde bilimsel gerçekler var ayrıca kendimde isteğe bağlı sezeryan olucam 1 ay sonra kendinizi korkutmayın sezeryandan 🌸