Cimcime34 ezgiyavuz benim aşırı derecede mide bulantim olmuştu canım bı gün sonra doğum yaptım. Hatta kusma da olmuştu bende bı kaç kez acilmanin belirtisiymis, kustukca açılma olurmuş. Her hamilelik bir değil benim doktorum boyle demişti.
gencanne15 Cimcime34 Benimde bugün sırtıma ağrı giriyor belim kopacak gibi sürekli bir ağrı var midem bulanıyor bebek kendini aşırı kasıyor ağrı oluşuyor çok kötü bu doğum belirtisi mi acaba rahmime vuruyor ağrı midemde dündendir bulanıyor
Cimcime34 gencanne15 Olabilir canım yalanci doğum belirtisi de olabilir. Sancılarından daha iyi anlarsın düzenli sancın oluyorsa doğum belirtisidir. Ama arada bir gelip gidiyorsa yalancıdır.
gencanne15 Cimcime34 sırt ağrısı tam kalçanın üstü sürekli bir şekilde devam ediyor karnımda böyle kasiliyor gibi ağrıyor ama kasılma yok bilmiyorum öyle birden vuruyor çok kötü
gencanne15 Cimcime34 kaç haftalıktınız bel ağrısı karın ağrısından daha kötü en çok bel zorluyor insanı