zipircik 35.haftada 2.340 dı.normalde doktor bana çocuğa çok kilo aldırma demişti.çok küçük olunca her sabah iki yumurta , kaşar peyniri , pekmez yedim.14.00 gibi muz, süt, ceviz, badem , fındık,az lifalif,hurma blendırdan geçirdim. İki hafta böyle yedim.tabi et.37+1 3.300. Şimdi biraz daha dikkat ediyorum 😀