Dogum dan sonra dikişleeim düzeldi fakat kesi bölümünde önce yüzeysel kızarıklık tı 40 ım cıktıktan sonra hafif yanmalar olunca tekrar bakmak istedim bu seferde mercimek büyüklüğünde kızarıklık var ve hafif yanma kaldı sadece.. Doktora gideceğim ama yasayan varmı ne olabilir inşallah kötü birşey degildir yasayan varsa dönüş saglayabilir mi stres yaptım 🥺🥺🥺