Beyzanuryhnn Olur diye duydum çatlak zaten genetikmis genetik bir durumumuş yapı ile alakalı ben badem yağı aldım alerji yaptı doktorum asla kullanma genetik dedi yapı ile alakalı bilmeden sürüyorlar ben catlamadim diyorlar dedi🥳 surmedim catlamadim ama ablam ve çevrem karın gerildikce catlayabilir ve kaşınır asla.kasima dediler daha çok catlatir e forumda da çok denk geldim kaşıma istersen