E-akalin bisey cikmassa iyi ki yaptirmadim dersin okey de, ya gizli sekerin varsa? O zaman ne olucak? Kotu sonuclar dogurursa bu durum? Bende kararsiz kalmistim sekerim yokmus ona ragmen iyi ki yaptirmisim diyorum cunku yaptirmasaydim tum gebelik boyunca aklimda soru isareti olacakti ve vicdanen huzursuz olacaktim acaba yaptirmali miydim diye. Suan ne bebekte ne de bende bir sorun yok cok sukur.. acikcasi cok da arastirmak da istemem doktorum onermisti cunku kafami bulandirmamak adina..