Htcnaz Zeynebinannesi25 ilk gebeliğiniz ise zaten öyle oynuycak bi şekilde beklemeyin pıt pıt karın gurultuları gibi hareketleri olur aslında bu dönemlerde ama siz farketemiyor olabilirsiniz biraz daha zaman bekleyin
Hasrt02 Zeynebinannesi25 bende 22+1 deyim. geçen hafta bir kaç kez hissettim şimdi hiisetmiuorm ..hatta tedirgin oluyorum ..bebek küçük diye hissetmmek normal diyorlar
Zeynebinannesi25 3 cü gebeliğin 2 oğlum var bu nasip olursa kiz oğlanları hissediyodum kızlar geçmi oynar
Htcnaz Zeynebinannesi25 evet canım benimde öyle kızlarım hep geç oynadılar ama merak etmeyin yeri daraldıkça daha çok hissedeceksiniz bebeğinizi allahım hayırlısıyla gelsin inşallah bebişlerimiz sizde aralık ocak ayı gibi galiba doğumunuz benimde öylede …