Berrinkarabudak 6 ayım bitmek üzere tuvalette çok sıkıntı yaşıyorum temizlenirken. Sizler nasıl hallediyorsunuz. İdrar yolu enfeksiyonum çıktı bugün sanırım düzgün temizleyemedigimden kaynaklı çok ta dikkat ediyorum aslında ama olan oldu.
isimsiz1i Berrinkarabudak altımı çıkarıyorum öyle geçiyorum elimi önden uzatıyorum karnımdan dolayı hareketlerim kısıtlı 34+5
Kereminannesiiiiiii Berrinkarabudak klozet değil mi sizinki ben gayet rahat temizleniyorum çünkü 32.haftadayım
prensesimveannesi Berrinkarabudak bende göbekten yapamıyordum valla komple altımı çıkarıp giriyorum zaten banyoda kılozete giriyorum. Çeşmede komple yıkıyorum belden aşağımı 😂😂
Susamtanem2 Berrinkarabudak normal teharet musluğu ile kızımda 40 a kadar oğlumda 37 oldum hala aynı normalde nasılsa öyle devam bı engel ya da sorun olmadı
Uyumsuzzz Bende de aynı sorun var elimle temizlemeye calıstıgım zaman karnım sıkışıyor ve ağrı yapıyor 😔
Mervenurns Yaa benim de öyle cok zorlanıyorum bazen 27 haftalık olduk biz de ama genelde şişkin olduğum zaman zorlanıyorum
Gul-42 Berrinkarabudak bende klozete oturunca evet musluk var ama yınede egılıoruz yıkamak ıcın karnım acıyor mıdeme baskı oluyor asırı zor yıkıorum ve asırı enfeksıyonum var daha bugun ayrıntılı kültür verdım
Berrinkarabudak Gul-42 aynen eğilirken baskı yapiyo ve zorlaniyo insan. Geçen gün agdaya gittim yanımda batikon getirdim agdadan sonra pamukla sürdürüyorum. Bu dönemde çok dikkat etmek lazım. Çok geçmiş olsun inşallah kültürler temiz gelir.
Gul-42 Eliffgngr aaa 90 cok ya baya gelmiş bana elektrık cok gelıyor evde tek basımayım nasıl gelıo hıc anlamıorum ya
Berrinkarabudak Eliffgngr elektrik banada 90 gelmiş ama ben bu ay çamaşır makinesini çok çalıştırdım ondan sanırım.
Berrinkarabudak Karnım yayvan olduğu için eğilirken hem yanlardan hemde önden sıkıştırıyor. Ağrıya sebep oluyor. Dünden beri belden asagimi duşta yıkıyorum artık. Enfeksiyon olmaması için elimden geleni yapicam.
Gul-42 Berrinkarabudak ınsallah bende gıttım agdayada acaba ordanmı oldum bılmıorumkı asırı agrım var kasıklarımda enfeksıyondan oluyor
Berrinkarabudak Gul-42 agdaya gidiyorsanız batikon getirin yanınızda tavsiye ederim işlem bitince ben batikonla temizletiyorum. Bende hiçbir şikayet yok tahlil de az Bi enfeksiyon çıktı onada toz verdi öyle ağrım falan yok.