Gokce91 Herkese merhaba, doktorum Volkan bey, normal Doğum istiyorum, 33.haftamdayım ve merak ediyorum. İlgi alaka nasıldı? Memnun kaldınız mı?
Yenigelin543 Gokce91 ben şimdiye kadar hep volkan hocaya gittim bir yandanda şehir Hastanesi’ne gittim doğumu şehir Hastanesi’nde düşünüyorum ama imkanlar elverseydi kesinlikle doğuma volkan hocaya gitmek isterdim çok anlayışlı çok bilgili bir doktor çünkü. En son çatı muayenesi yaptı ve normal doğum yapabileceğimi soyledi illa seni keseyim kafasında bir doktor değil
Gokce91 Yenigelin543 teşekkürler ben de 33.haftadayım, başından beri hatta hamilelikten önce bile Volkan beye gidiyordum. Oradaki hemşireler ebeler nasıl acaba? Bir de çatı muayenesini nasıl yapıyor? Elle mi?
Yenigelin543 hazaltolga1 en son sorduğum 5-6 bin civarı demişti volkan hoca doğumu orda yapmayacağım için cokndetayli sormamistim canim