Melisaustundg Kızlar ilk gebeliğim ve doğumuma 3 gün kaldı sezeryan olacağım spinal anestezi ile olmayı düşünüyorum çoook aşırı korkuyorum. Tecrübeli olanlar bi yazabilir mi gerçekten anlattıkları kadar korkunç mu veya belde hasar kalıyor mu ???
Bsrglpp Melisaustundg yani doğumun her türlüsü zor, ben ilk doğumumu spinal oldum illakş zor yanı var ama öyle çok çok da olmuyorsun en fazla 3 gün hatta ilk gün yürüdükten sonra alışıyorsun diyim :)
Lime Melisaustundg bisey soracam benimde ilk gebeliğin çoğu şeyi burda okuyorum ve bilmediğim.iki şey var spiral sezeryan ve epidural diye biseybokuyorum onlar nedr nasıl gerçekten bilmiyorum
Melisaustundg Lime bunların hakkın da bildiğim tek şey ikisini de belden aşşağıyı uyuşturmak için kullandıkları.
Lime Melisaustundg iğne yapılıyor yani beline peki sezaryande mi oluyor.nunlar normal.dogumda da oluyormu bilen biseyler yazsinmlutfen ben çok korkuyirum33 haftaligim doyurmaktan korkuyorum ve bisey bilmiyorum ıķınamamaktam bile.korkuyirum