İlk bebeğim de kalbinin sol tarafı çok küçük gelişmemiş dediler bana da, doğuma yakın teşhis edildiği için mecbur doğum yaptırıldım. Daha erken haftalarda fark etseydik gebeliği sonlandırırdık direk dediler. Doğumdan sonra ameliyat oldu ama maalesef yaşayamadı. Bu konuyu doktorunuzla iyice konuşun derim, zaten onlarda en umutsuz olacak şekilde konuşuyorlar aileyle, kötü bişey demedilerse şu ana kadar, kötü birşey çıkmaz Allahın izniyle🤲